Wikia

Djingle Djengle CD is een short ter promotie van de Djingle Djengle CD die vanaf 26 juni 2010 kon worden gepre-orderd. In het filmpje wordt Djingle Djengle CD weergegeven als een stoer iemand met gespierde benen, die anderen probeert op te vrolijken.

Transcript Edit

verteller: AANSCHOUW ZIJN GESPIERDE BENEN, HET IS DJINGLE DJENGLE CD. IS ER IEMAND NIET BLIJ, DAN IS HIJ DAAR OM HEM OF HAAR WEER OP TE VROLIJKEN.

(Supermegaberenbonken synthesizersolo)

verteller:WAT GEBEURT ER NU? DE AARS VAN DJINGLE DJENGLE CD JEUKT, DIT BETEKENT DAT ER IEMAND INf... EROP AF!

cowboy: Je was altijd mijn favoriete paard, je was een goed paard, je hebt goed gediend als paard zijnde, maar eh... nu je je been hebt gebroken moet ik je doodschieten, het spijt me.

paard: Ik snap het wel, maar ik ga je missen, mijn vriend.

cowboy: Ik ga jou ook missen :(

(het paard en de cowboy huilen)

Djingle Djengle CD: NIET ZO SNEL.

(Supermegaberenbonken synthesizersolo. Djingle Djengle CD djenst)

(Djingle Djengle CD logo)

(kind huilt)

Djingle Djengle CD: AH WAT IS ER AAN DE HAND KLEINE JONGEN, HEB JIJ JOUW LOLLY OP DE GROND LATEN VALLEN?

kind: ... ja.

Djingle Djengle CD: hmm...

(Djingle Djengle CD slaat het kind op de grond)

Djingle Djengle CD: HET IS VERVUILING VAN DE NATUUR!

(Djingle Djengle CD logo)

(Trampoline. Djingle Djengle CD en de cowboy djensen)

(Djingle Djengle CD logo)

dokter: Ik ben bang dat ik slecht nieuws voor u heb, u hebt namelijk nog maar twee dagen te ljeeuwben.

Mevrouw Mevrouwensen: Wat? Nog maar twee dagen te ljeeuwben? Dat is verschrikkelijk!

Djingle Djengle CD: MAAR WACHT EENS EVEN JIJ KWAKZALVER. DIT IS HELEMAAL NIET HET DOSSIER VAN MEVROUW MEVROUWENSEN, MAAR VAN MEVROUW... oh jawel het is wel van haar maar ik las het op de kop dus het leek net alsof het een ander...

(Djingle Djengle CD logo)

vleesetendeanusman: Je bent een van me beste vrienden, dus ik wil je dit ook gewoon kunnen vertellen, uhm, ik heb een vleesetende anus.

(Djingle Djengle CD logo)

verteller: JE ZIET HET, IEDEREEN KAN WEL EEN DJINGLE DJENGLE CD GEBRUIKEN DUS GA NAAR WWW.KUDSITE.NL EN BEMACHTIG ER EEN VOOR MAAR TWAALF EURO, MAAR WEES ER SNEL BIJ WANT ER IS MAAR EEN GELIMITEERDE OPLAGE VAN 500 CD'S. 500, DAT IS MINDER DAN 600, DUS KOOP HET SNEL.

(A little Bit. Vleesetendeanusmans anus eet zijn vriend op)

Around Wikia's network

Random Wiki