Wikia

Koraalverhaal is de vijfde Djingle Djengle en gaat over iemand die gaat duiken om koraal aan te raken. Deze Djengle is eigenlijk meer een verhaal met nog een klein riedeltje erachteraan.

De duiker is een speelbaar character in Basketbeul.

TranscriptEdit

Verteller: Dit is een koraalverhaal, 't was echt gebeurd want ik was zo een keer ging ik .. - oh koraal is dus dat op de bodem van de zee, is mooi, soort van planten. Ik was een keer aan het diepzeeduiken, ik had zo'n heel strak pak aan en ik dacht van 'wow kijk me gaan'. En toen wilde ik dus het koraal aanraken, dus ik ging naar beneden zwemmen, en ik wilde het aanraken, en wat ik niet wist, ik schrok zo want er zat zo'n vis op, zo'n camouflagevis. Ik zag 'm niet, ik wilde het aanraken, hij zwom weg, ik schrik WOAH. Ik schrik WOAH. Dus ik schrik WOAH. Dus ik zo schrikken, en ik dacht 'ahh', ik had helemaal geen zin meer om dat koraal aan te raken. Dus toen ging ik maar terug naar het strand zwemmen, en toen dacht ik 'ik heb geen zin meer'. Toen ging ik naar huis. Kopje koffie drinken, de hond uitlaten. Toen ging ik volgens mij naar bed, misschien heb ik tv gekeken. Maar dit was mijn koraalverhaal. Het moraal van dit koraalverhaal is dat je soms moet oppassen voor van die camouflagevissen, want ze zitten soms op st- koraal, en als je 't dan wilt aanraken dan kan je schrikken als je 't niet verwacht. Maar als je ze al van tevoren ziet, dan schrik je waarschijnlijk niet. Maar ik zag het helemaal niet.

SongtekstEdit

Koraalverhaal
Koraalverhaal
Koraalverhaal
Koraalverhaal

Koraalverhaal
(v'rhaal)
Koraal, koraal, koraal
Koraal, koraal, kohoraaaaalv'rhaal

Djingle Djengle
Gola - Josje - Luchtballonmensen - Vliegende Koe - Koraalverhaal - Zeehondencentra - De Ridder - Trampoline - Ik was erbij - Nietmachine - Supermegaberenbonken - Ongemakkelijk - A Little Bit

Around Wikia's network

Random Wiki